12.1.13

First of 2013

Om te beginnen voor iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Beter laat dat nooit zullen we maar zeggen. Het nieuwe jaar is meteen vol drukte van start gegaan voor mij. Januari is altijd een van de drukste maanden. Op het gebied van school en werk. Maar ook verjaardagen zijn en meer dan genoeg in januari. Eerder de tijd vinden voor een blogpost is me dan ook niet gelukt. 

Het enige wat ik in de weken na kerst gedaan heb is veel gewerkt aan school, oud en nieuw gevierd en een etentje voor de 18e verjaardag van mijn nichtje. Vooral de laatste twee dingen waren erg gezellig! Hier onder een foto van mij met 3 van mijn beste vriendinnetjes tijdens oud en nieuw. (:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages I'll always try to send you a message back!