15.1.13

Freakin' snow

Ergens vreesde ik er gister avond al voor, maar ik ben stiekem blijven hopen dat ook Helga van Leur het dit keer mis zou hebben... Met een brok in mijn keel heb ik nog eens mijn theorieboek doorgenomen, en mezelf nog wat moed in gepraat. Daarna ben ik lekker gaan slapen. Althans, lekker? De zenuwen wisten me aardig wakker te houden vannacht.

Om half 9 vanmorgen ging de wekker. Met tegenzin ben ik mijn bed uit gestapt voor een warme douche. Na deze douche deed ik, zoals elke ochtend, het rolluik een stukje om hoog om te kijken wat voor weer het was. En ja hoor, Helga heeft ook dit keer gelijk gehad. Een dikke laag sneeuw bedekte de straten van 's-Hertogenbosch. Was dan alle moeite en spanning voor niets geweest? om kwart over 9 kreeg ik een telefoontje van mijn rijinstructeur. Hij bevestigde waar ik al vanaf gister middag bang voor was; Mijn praktijkexamen gaat niet door! :(  Nu heb ik helaas nog niet mijn rijbewijs voor mijn 19e verjaardag, ik had er zo op gehoopt...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages I'll always try to send you a message back!