28.12.12

Christmas 2012

Liggend in mijn bedje denk ik terug aan een geweldige kerst. Het 'normale' leven is inmiddels weer gestart, en op de kerstboom na is er niet veel meer van de kerstsfeer te merken. Ik ben erg blij met de leuke cadeau's die ik deze kerst gekregen heb. De ring van Buddha to Buddha die ik heel graag wilde hebben lag op kerstavond in een mooie verpakking onder de kerstboom. Mijn hartje maakte een klein vreugdedansje. 

Omdat kerst een tijd van familie en liefde is, vond ik het tijd om na deze dagen zo snel mogelijk weer eens bij mijn nichtje te gaan logeren. Ja hoor, 18 jaar en nog altijd dol op logeer partijtjes. (:  Dat was de perfecte timing voor wat leuke fotomomentjes!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages I'll always try to send you a message back!