26.1.13

Jafra beauty party

Vandaag heb ik, samen met mijn lieve kruidvattertjes uit de vulploeg, een beauty middag gehad. Een van de meiden had haar huis ter beschikking gesteld, er was wat geld bij elkaar gelegd voor lekkers en drinken en een van onze collega's is consulente bij Jafra Nederland. Dé perfecte ingrediënten voor een gezellige meidenmiddag dus. En gezellig was het zeker! We hebben uitgebreid alle heerlijke spulletjes van Jafra mogen  ruiken, opsmeren en testen. Met als resultaat een zijdezacht huidje; mooi gemaakt met goede, proefdiervrije make-up. Na deze gezellige middag vol quality time met mijn collega's duik ik nu heerlijk met bedje in om na te genieten! :)


6 opmerkingen:

  1. i love your blog! It's lovely. i am so excited to follow and hope you follow back so we can stay in touch xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello! I came across your wonderful blog and I'm your newest follower! :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Let me know!

    sixthtractate.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie dat gedaan hebben ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En het leuke is, iedereen kan zo een gezellige beauty- middag/avond afspreken met Elise van Dam van Jafra Cosmetics!!
    Je kan dan kiezen voor een complete gezichtsverzorging,de Body-care verzorging of de make up.
    Laat een berichtje achter op Facebook en Elise neemt contact met je op.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages I'll always try to send you a message back!