2.12.12

Midnight post after months

Ik lig al een uur lang naar mijn plafond te staren. Denkbeeldige schaapjes huppelen al minuten lang over de muur, ik geloof dat ik er op dit moment zo'n 170 geteld heb. Na maanden lang -ja echt- niet meer aan mijn blog gedacht te hebben, ben ik hier dan eindelijk weer aan het schrijven. De hete zomer in Den Bosch heeft inmiddels plaats moeten maken voor winterse temperaturen. De eerste sneeuw is gevallen, Sinterklaas is in het land, kinderhartjes zijn sneller aan het kloppen en ik stress heerlijk met ze mee. Want zeg nu zelf, dit is toch de gezelligste tijd van het jaar? 

Ik moet zeggen dat ik zelf niet zo met Sinterklaas bezig ben, op de hectiek op mijn stage na. Mijn gedachten dwalen al vol verwachting af naar kerst. Ik heb zelfs stiekem al mijn kerst spullen van zolder geplukt. En voordat je denkt dat ik gek ben; ze zitten nog safe in de doos tot onze goede oude Sint het land uit is.


Met de kerstcadeautjes al in huis kon ik dit weekend eindelijk de rust vinden om gezellig langs een van mijn beste vriendinnen te gaan. Na een avondje -of moet ik zeggen nacht?- heerlijk te hebben bij gekletst zijn we samen in haar bed gedoken voor de nodige uurtjes nachtrust; gewoon om de alcohol uit ons systeem te krijgen, je kent dat wel. Na een stevig 'morning-after-ontbijt' en het nodige getut hebben we een kleine fotosessie gehouden. Madame heeft sinds kort eindelijk haar spiegelreflexcamera, en dat ding moet natuurlijk grondig getest worden! Hier, om de sfeer te kunnen proeven, een aantal van de gemaakte foto's. Voordat je gaat kijken zeg ik alvast; Slaap lekkerrrr!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages I'll always try to send you a message back!