26.5.12

Picture perfect part One

Hallo allemaal! Voor het schrijven van lange verhalen heb ik bijna geen tijd meer, daarom ga ik vanaf nu mijn manier van bloggen een beetje veranderen. Ik post wat foto's van de afgelopen week, schrijf daar een beschrijving bij en geef jullie op die manier een idee van wat ik die week gedaan heb. Enjoy!



 Heerlijk aan het water met Carijn, die het leuk vond plak-tattoo's van croky op haar buik te plakken  >




< Uitzicht vanaf de stijger, heerlijk genieten van het prachtige weer.






Yummy. genieten van een ijsje. Zo is die
warmte toch nog  goed uit te houden!

Musical Saturday Night Fever met mama.
De zomerschoentjes die
ik eindelijk weer aan kan!
Filmavondje met Lys.
Mijn schoolfoto op stage.
                   



1 opmerking:

  1. Heey heey,

    Leuke schoenen...
    Lol heeft ze die crocky tattoos serieus opgeplakt haha...

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages I'll always try to send you a message back!