23.8.11

It's raining whole day long...

Hi peeps! Is het bij jullie ook zulk slecht weer? Is het eindelijk kermis hier in de stad, kun je er gewoonweg niet naartoe omdat je dan wegwaait en drijfnat wordt! Afgelopen nacht (dinsdag/woensdag) heeft het de hele nacht door geregend, en dat was nog niet het ergste. Het onweerde zo hard dat ik en niet van kon slapen. Noodweer in Brabant, code oranje, hevige onweersbuien, ondergelopen straten. Dat was waar het vandaag om draaide hier in Den Bosch, net zoals dat in andere delen van Nederland het geval was.

Gelukkig was het aan het eind van de middag droog, en kwam ik zonder problemen op mijn werk terecht. Ik heb vandaag moeten werken van 6 tot 10, niet zo lang dus (: Schappen leeg, nieuwe prijskaartjes aan de schappen, alles opnieuw vullen volgens de nieuwe schappenplannen en alles wat uit het assortiment gaat afprijzen zodat het bij alle andere opruimings-zooi kan worden neergezet. Feest, zo'n avond bij Kruidvat hehe...


Iets leukers dan dat heb ik vandaag door het weer helaas niet kunnen doen. Morgen ga ik gezellig naar de kermis met wat vriendinnetjes, net zoals donderdag. Vrijdag een filmpje pakken in de bios samen met mijn stiefmoedertje en zaterdag weer naar de kermis hihi. Ik laat mijn plannen niet meer letterlijk in het water gooien door het weer. Dan maar een nat pak!


Gaan jullie nog wat leuks doen, of moet je alweer naar school? xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages I'll always try to send you a message back!