27.8.13

Intro week

Vorige week dinsdag was het zover. Mijn fiets mocht dienen als pakezel, en hoewel ik zo'n 10 minuten fietsen van school af woon heb ik er het dubbele over gedaan er te komen. Dit fietsavontuur had ik er wel voor over, ik vertrok namelijk richting mijn intro!






De intro was zo veel beter dan ik had gehoopt! Eerst was ik er een beetje afwachtend over; slapen in een tentje op een groot grasveld naast de school, is dat wel iets voor mij? Daarbij zou ik bij een meisje in de tent slapen dat ik niet eens kende, wat als dat niet klikt?

Uiteindelijk was het een groot feest! Een week van rare opdrachten doen, half naakt door het park banjeren, rouwe eieren op je hoofd kapot slaan, schooien om geld door het verkopen van steentjes, feesten tot diep in de nacht, heel veel leuke mensen leren kennen, zelfs nog een beetje sportief doen, het eendenlied leren, roeien in een tunnel en niet te vergeten; de overwinning van mijn team, lichtblauw!

Kortom; een week om nooit meer te vergeten.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages I'll always try to send you a message back!